KRANE & MYRNE - Monarch | Baixar de vídeo e música do youtube

KRANE & MYRNE - Monarch

  • Bass Nation

Generating Download Link, Please wait . . .


Generated Downlodable Links


Publicados: 2 weeks ago
🔥 KRANE & MYRNE - Monarch 🔥
↪︎http://smarturl.it/K-M_monarch
Bass Nation's Spotify playlist: http://spoti.fi/2kzinP8

🔊 Bass Nation 🔊
●http://nations.io
●http://twitter.com/all808nation
●http://instagram.com/bassnation
●http://facebook.com/allbassnation
●http://soundcloud.com/allbassnation
●https://snapchat.com/add/allbassnation

🎵 KRANE 🎵
●https://soundcloud.com/krane
●https://twitter.com/KRNEmusic
●https://www.instagram.com/kranetakespics/
●https://www.facebook.com/kranemakesposts/
●http://kranemusic.com/sample-packs/

🎵 MYRNE 🎵
●https://soundcloud.com/myrne
●https://www.facebook.com/myrnemusic
●https://www.instagram.com/myrnemusic/
●https://twitter.com/myrnemusic
●http://myrne.co/samples/waves1

⚠️ These videos may cause people with photosensitive epilepsy to convulse in seizures. Viewer discretion is advised. ⚠️

Tags:
#krane
#myrne
#monarch
#trap


comment  Comentários

Where do you find your wallpapers. They just are beautiful

1 week ago

It's giving me a Fast & Furious vibe.

1 week ago

KRANE & MYRNE? I'M DREAMING? OMG ❤️

1 week ago

Bass Nation como sempre,uploads gigantes!!

1 week ago

Low key Tokyo drift; i love it

1 week ago

🔥🔥🔥[00:30]🔥🔥🔥
👍👍👍 👍👍👍
Awesome upload Bass Nation !

1 week ago

Oh wait we hit a million subs!??!
I didn't even realize!😅 well congrats BN

1 week ago

idk if you remember padillion.. but you should upload his song My Way rafa ;)

1 week ago

Fire 🔥

1 week ago

Lit drop for weekend

1 week ago

Another banger ones again <3

1 week ago

My house is on fire

1 week ago

Wish they didn't go all future bass-ey at the end but otherwise pretty good

2 weeks ago

This Track right here!! 🔥🔥

2 weeks ago

hey broke my wrist and elbow i miss u bro

2 weeks ago

You owe me a new headset 'cuz this song was so dope it broke mine

2 weeks ago

Bangin' once more, Rafa

2 weeks ago

Does Bass Nation bass boost?

2 weeks ago

No those are originals

1 week ago

Gongrats 1 milj. Sub 😍

2 weeks ago

I have never seen two names look so good together. the drop is so fucking satisfying, god🔥🔥🔥

2 weeks ago

This is awesome. Added to my 🅱️est Trap playlist.

2 weeks ago

13 people caught on fire while listening to this song. What a shame :p

2 weeks ago

#😍

2 weeks ago

Bass nation is sooooooooooooooooooooooo much better than trap nation

2 weeks ago

I Got High with the drop 😱😱😱

2 weeks ago

First and second drops are cool

2 weeks ago

Lit..

2 weeks ago

Krane in the title = views and quality content

2 weeks ago

Awesome but.... what if Jordan Comolli and COSMIC did a Collab.... They would fuck shit up together..

2 weeks ago

I be stompin' on it.

2 weeks ago

I need a upload here lol

2 weeks ago

Loving it!

2 weeks ago

Glad you liked it!

2 weeks ago

Muy bueno

2 weeks ago

LIKE GOOD

2 weeks ago

And there in the wilderness of YouTube, we can see the monarch of bass, Bass Nation.

2 weeks ago

Bass Nation that would be a badass intro. Go for it haha

1 week ago

We should have that in the intro before every video LOL

2 weeks ago

THIS is what I like.

2 weeks ago

Nice tempo

2 weeks ago

Wait when did bass nation hit 1mil

2 weeks ago

Mr Min3craft 64 Xbox Live Fan great username

2 weeks ago

Bass Nation I can't wait for 2mil and beyond. 👍👍👍👍👍❤❤❤❤❤

2 weeks ago

Bass Nation oh 🅱️oi. I remember the 100k days

2 weeks ago

Last week man!

2 weeks ago

Does anyone get a feel of Tokyo Drift From The melody?

2 weeks ago

Now that you've said it yeah I do hahaha.

2 weeks ago

Krane In title, Badass Background = Banger

2 weeks ago

wow amazing bro

2 weeks ago

Thanks man!

2 weeks ago

Not bad <3

2 weeks ago

Guys i made a trap FLP!

2 weeks ago

nice bass

2 weeks ago

Glad you liked it!

2 weeks ago

Drops 🔥
0:28 - 1:15 - 2:29

No Problem 🎵

2 weeks ago

zapy Thank me later ZD

1 week ago

Brutaaal! 💪🔥

2 weeks ago

I want Krane to be the Monarch Of Bass Nation. CHOOSE KRANE FOR MONARCH

2 weeks ago

Bass Nation When will you upload a banging milli special?

2 weeks ago

KRANE HAS BEEN CHOSEN.

2 weeks ago

good vid

2 weeks ago

Thanks dude!

2 weeks ago

This song sounds great😀😀😀😀

2 weeks ago

Appreciate it, thanks!

2 weeks ago

dat thumbnail tho

2 weeks ago